
Functionaris Kwaliteitsbeheer en Gegevensbescherming
Amsterdam, Noord-Holland, Nederland€ 4.883 per maandAmsterdam Hoofdkantoor
Functieprofiel
Werk jij al als functionaris of heb je een vergelijkbare rol en wil je de overstap maken naar een organisatie waar je echt verschil kan maken, zoals binnen de verslavingszorg? Wij zijn op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Als Functionaris Kwaliteitsbeheer en Gegevensbescherming binnen deze jonge en dynamische organisatie ontvang je hiërarchisch leiding van de General Manager. In deze functie houdt je toezicht op de toepassing en naleving van de Europese Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Je signaleert en rapporteert je tekortkomingen, stelt protocollen en verbetervoorstellen op, evalueert het beleid en voert risicoanalyses uit. Tot slot heb je een adviserende en ondersteunende rol, binnen de kaders van het strategisch plan en de gemaakte jaarafspraken, de organisatie bij de ontwikkeling, implementatie, borging en toetsing van het kwaliteitsbeleid van de organisatie, zodat de organisatie continu kan voldoen aan de vereiste kwaliteitsstandaard binnen de zorg.
Waar ga je werken?
Je komt te werken op de locatie Amsterdam van Trubendorffer. De sfeer tussen de collega's onderling is collegiaal en informeel. Er is weinig hiërarchie. de lijnen zijn kort en er is veel ruimte voor eigen verantwoordelijkheid.
Vereisten
Wie ben jij en wat breng je mee?
- HBO werk- en denkniveau aangevuld met kennis van privacywetgeving, informatiebeveiliging en gegevensverwerking.
- Ervaring in een soortgelijke functie is een pré.
- Kennis van kwaliteitsmanagement.
- Uitstekende (mondelinge en schriftelijke) communicatieve- en sociale vaardigheden.
- In staat om resultaat- en doelgericht te werken.
- Methodisch en ordelijk.
Wie zijn wij?
Trubendorffer is dé specialist en koploper in Nederland op het gebied van innovatieve ambulante verslavingszorg. We bieden intensieve ambulante behandelingen bij verslaving en dubbele diagnose. Jaarlijks helpen wij meer dan 1500 cliënten. Om dit te realiseren zetten meer dan 200 medewerkers zich dagelijks in op onze 8 behandellocaties in Amsterdam, Utrecht, Tilburg, Nijmegen, Den Haag, Den Bosch en Maastricht. In Amsterdam hebben wij twee behandellocaties en is tevens ons Hoofdkantoor gelokaliseerd.
Wat kan je van ons verwachten?
- Een salaris (afhankelijk van ervaring) van maximaal € 4981,- bruto per maand (conform CAO GGZ, functiegroep 60), op basis van 36 uur per week.
- Een dienstverband voor (on)bepaalde tijd voor 36 uur per week.
- Vakantiegeld van 8%.
- Een vaste eindejaarsuitkering (13e maand) van 8.33%.
- Een fietsplan.
- Een laptop van de zaak.
- Een sport abonnement óf een upgrade van de thuiswerkplek (indien van toepassing) ter waarde van € 250,-.
- Deels thuiswerken behoort zeker tot de mogelijkheden.
- Dat de persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers hoog in onze prioriteitenlijst staat. We geven onder andere deskundigheidsbevorderingen aan collega's en dragen bij aan externe scholing.
- Ruimte voor ontspanning, zoals onze jaarlijkse (landelijke) teamdagen, open dagen voor cliënten en medewerkers, en andere lokale activiteiten.
Vragen over de vacature? Contacteer ons!
Wil je meer weten voordat je jezelf kandidaat stelt? Neem dan contact op met onze Recruiter Emmi Fens via recruitment@trubendorffer.nl of 06 45027544.
Wil jij een betekenisvolle baan bij Trubendorffer?
Fijn! Wij verkennen graag samen hoe Trubendorffer past bij jouw ontwikkeling en hoe we samen het verschil gaan maken voor onze cliënten. Persoonlijk, toegewijd en doelgericht zijn waarden die onze organisatie kenmerken. Graag ontvangen wij via de sollicitatiebutton jouw cv en motivatie. Wij laten je zo snel mogelijk weten of je wordt uitgenodigd voor een gesprek.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en doorplaatsing/overname van de wervingsteksten is niet toegestaan.
of
Dankjewel,
je sollicitatie is in goede orde ontvangen!