Overslaan naar content

Intake office medewerker Fundamentum (0-uren en flexibel)

  • Op locatie
    • Tilburg, Noord-Brabant, Nederland
  • € 2.451 - € 3.863 per maand
  • Tilburg Customer Care

Functieprofiel

Ben jij servicegericht en commercieel ingesteld? En ben je hiernaast op zoek naar een uitdagende baan in de verslavingszorg waar je flexibele diensten kunt draaien? Start dan als intake office medewerker (0-uren) in Tilburg!

Wat ga je doen?

Als intake office medewerker (casemanager) ben je het eerste aanspreekpunt van Fundamentum. Je voert telefonische pre-intakegesprekken met potentiële cliënten en beantwoordt vragen van hun naasten en andere zorgverleners met betrekking tot de aanmelding voor detoxkliniek Fundamentum. Daarnaast ben je bezig met de zorgcoördinatie van onze cliënten en draag je zorg voor een efficiënte instroom en doorstroom van onze cliënten.

Jouw werkzaamheden: 

  • Je voert telefonisch een eerste screeningsgesprek met de potentiële cliënt en brengt de benodigde zorg in kaart.

  • Je beoordeelt de plaatsingsmogelijkheden binnen de organisatie en adviseert de cliënt hierover.

  • Je beheert de wachtlijst en draagt zorg voor de opnameplanning.

  • Je onderhoudt contact met (potentiële) cliënten, waarbij sprake kan zijn van spoedplaatsingen.

  • Je verwerkt gegevens en informatie na pre-intakegesprekken en bereidt de intake administratief voor.

  • Je controleert binnengekomen verwijsbrieven.

  • Je converteert leads naar intakes.

  • Je meldt cliënten aan bij ketenpartners, stemt met ketenpartners af over de (na)zorg op basis van vastgestelde afspraken.

  • Periodiek evalueer je de samenwerking met de ketenpartners en meld je bijzonderheden bij jouw leidinggevende.

Wie zijn wij?

Fundamentum is specialist in het uitvoeren van korte detoxbehandelingen in een medische setting en onder 24 uurs toezicht. Een detoxopname bij Fundamentum duurt gemiddeld een week. Met uitschieters naar boven en naar beneden, afhankelijk van de soort drugs, de leeftijd en het gebruikerspatroon. Na de detox dragen wij patiënten over aan een instelling voor ambulante verslavingszorg voor het vervolg van de behandeling. Wij stimuleren patiënten om de uitgangspunten van het 12-stappen model te omarmen.

Waar kom je te werken?

Je komt te werken op de afdeling Customer Care op locatie Tilburg. Samen met jouw collega’s zet jij je dagelijks in voor volwassen (potentiële) cliënten met een verslaving middels pre-intakegesprekken. De sfeer tussen de collega's onderling is collegiaal en informeel. Er is weinig hiërarchie. De lijnen zijn kort en er is veel ruimte voor eigen verantwoordelijkheid.

Vereisten

Flexibel werken

Als intake office medewerker vragen we dat je flexibel inzetbaar bent. Dit betekent dat we geen vaste of gemiddelde uren en dagen kunnen bieden.
Hoe werkt het?

  • Per periode word je variërend ingepland. Dit betekent dat je soms 32+ uur en in het ergste geval een week helemaal niet kunt werken. Dit laatste komt zelden voor, want we verdelen de uren zo eerlijk mogelijk, maar houd dit wel in de achterhoofd!

  • Minimaal een maand vooraf is jouw rooster bekend en weet je welke diensten jij staat ingepland. 

  • Bij (plotseling) openstaande diensten, word je benaderd met de vraag of je de dienst kunt invullen waar je (uiterlijk vier werkdagen voor de dienst) gehoor aan dient te geven. 

Wie ben jij en wat breng je mee?

  • Je hebt minimaal een hbo opleiding afgerond.

  • Je hebt ervaring binnen een soortgelijke rol.

  • Je bent beschikbaar van maandag t/m vrijdag en 's weekends oproepbaar mocht dit nodig zijn. 

  • Je hebt een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.

  • Je kunt (snel) blindtypen en kunt goed met computers overweg.

  • Je bent commercieel, enthousiast en gedreven.

  • Je bent stressbestendig en hebt een echte aanpakkersmentaliteit.

  • Het is een pre als je kennis hebt van de laatste ontwikkelingen op het gebied van verslavingen.

Wat kan je van ons verwachten?

  • Een flexibel (0-uren) contract voor 12 maanden, met de mogelijkheid tot verlening bij goed functioneren.

  • Een salaris (afhankelijk van ervaring) van €2451-€3863,- bruto per maand (conform CAO GGZ, functiegroep 45), op basis van 36 uur per week.

  • Vakantiegeld van 8%.

  • Een vaste eindejaarsuitkering (13e maand) van 8.33%.

  • Fietsplan.

  • Een sport abonnement óf een upgrade van de thuiswerkplek (indien van toepassing) ter waarde van € 250,- bruto.

  • Een balansbudget t.w.v. €500 bruto o.b.v. 36 uur.

  • Een levensfasebudget.

Vragen over de vacature? Contacteer ons!
Wil je meer weten voordat je jezelf kandidaat stelt? Neem dan contact op met onze recruiter Lindiwe Dalh via recruitment@trubendorffer.nl of 06-45027544.

Wil jij een betekenisvolle baan bij Trubendorffer?

Fijn! Wij verkennen graag samen hoe Trubendorffer past bij jouw ontwikkeling en hoe we samen het verschil gaan maken voor onze cliënten. Persoonlijk, toegewijd en doelgericht zijn waarden die onze organisatie kenmerken. Graag ontvangen wij via de sollicitatiebutton jouw cv en motivatie. Wij laten je zo snel mogelijk weten of je wordt uitgenodigd voor een gesprek.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en doorplaatsing/overname van de wervingsteksten is niet toegestaan.

of