
Locatiemanager Den Bosch
Den Bosch, Noord-Brabant, NederlandLocatie Den Bosch
Functieprofiel
Ben jij een ervaren GZ- of Klinisch Psycholoog en heb jij management-ambities? Werk jij graag met een uitdagende doelgroep met verslavingsproblematiek? Dan zou deze rol heel goed bij jou kunnen passen!
Wat ga je doen?
Als Locatiemanager ben je eindverantwoordelijk voor de kwaliteit van de zorg en de behandelinhoud van het ambulante behandelteam. Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van het overeengekomen zorgbeleid en gemaakte zorginhoudelijke keuzes.
Als Locatiemanager rapporteer je aan de General Manager en neem je zitting in het Zorgoverleg. Je komt te werken op de vestiging in Den Bosch. Deels thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.
In meer detail
- Je geeft leiding aan het team met alles wat daarbij hoort; jaargesprekken casemanagement verzuim etc.
- Adviseren van het management over de algemene gang van zaken op behandelinhoudelijk gebied en de zorginhoudelijke keuzen, voor wat betreft het voldoen aan wet- en regelgeving en ten aanzien van het vaststellen, controleren, borgen en ontwikkelen van de kwaliteit van de zorg.
- Daarnaast fungeer je als regiebehandelaar van behandeltrajecten.
- Zorgdragen voor de voorbereiding en aansturing van behandelinhoudelijke regels (protocollen, procedures, reglementen e.d.), mede op basis van wet en regelgeving.
- Mede vormgeven aan het kwaliteitsbeleid uitgaande van en gebaseerd op wet en regelgeving.
- Behandelinhoudelijk sturen van het behandelteam.
- Bijdragen en sturing geven aan de ontwikkeling van nieuwe zorginhoudelijke methodes op het gebied van comorbiditeit.
- Mede zorg dragen voor deskundigheidsbevordering.
Trubendorffer
Je komt te werken op de locatie Den Bosch van Trubendorffer. Het team is zeer gevarieerd en de collega's komen uit verschillende streken van het land. Je gaat samenwerken met psychiaters, klinische psychologen, psychotherapeuten, basispsychologen, psychosociaal begeleiders, ervaringsdeskundigen en uiteraard andere GZ-psychologen. Op de werkvloer wordt er professioneel met elkaar omgegaan en er is een duidelijke rolverdeling, maar de sfeer tussen de collega's onderling is ook collegiaal en informeel. Er is weinig hiërarchie. de lijnen zijn kort en er is veel ruimte voor eigen verantwoordelijkheid en intervisie.
Binnen het team;
Heb je de vrijheid binnen de zorgprogrammering om de behandeling naar jouw inzicht in te vullen.
Staat de persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers hoog in onze prioriteitenlijst. We geven onder andere deskundigheidsbevorderingen aan collega's en dragen bij aan externe scholing.
Heb je ruimte voor ontspanning, zoals onze jaarlijkse (landelijke) teamdagen, open dagen voor cliënten en medewerkers, en andere andere lokale activiteiten.
Vereisten
- Je bent een BIG-geregistreerde GZ-psycholoog/Klinisch Psycholoog.
- Aantoonbare leidinggevende ervaring in een vergelijkbare functie en met het (ambulant) behandelen van verslaving en co morbiditeit is een pre.
- Je beschikt over grondige kennis van de ambulante specialistische GGZ en bent goed op de hoogte van actuele ontwikkelingen in de zorg op zorginhoudelijk, beleids- en beheersmatig terrein. Opbouw- en uitbreidingstrajecten weet je succesvol vorm te geven en af te ronden.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift.
- Integriteit.
- Samenwerkings- én resultaatgericht.
- Flexibel én besluitvaardig.
- Empathisch vermogen én lef.
Wat wij bieden!
Je komt terecht in een dynamische en innovatieve organisatie. De sfeer tussen collega’s onderling is collegiaal en informeel. Er is weinig hiërarchie, de lijnen zijn kort en er is veel ruimte is voor eigen verantwoordelijkheid. Persoonlijk, toegewijd en doelgericht zijn woorden die onze organisatie kenmerken.
- Een salaris afhankelijk van opleiding conform CAO GGZ, FWG 70 of 75 (maximaal €8728 per maand) op basis van 36 uur.
- Een dienstverband voor (on)bepaalde tijd van in overleg te bepalen 32-36 uur per week
- Vakantiegeld van 8%.
- Een vaste eindejaarsuitkering (13e maand) van 8.33%.
- Een sport abonnement óf een upgrade van de thuiswerkplek (indien van toepassing) ter waarde van €250,- bruto.
- De ruimte om mee te ontwikkelen aan de inhoud van de behandeling.
- Een veelzijdige, verantwoordelijke functie met voldoende ruimte voor ontwikkeling.
Vragen over de vacature? Contacteer ons!
Wil je meer weten voordat je jezelf kandidaat stelt? Neem dan contact op via recruitment@trubendorffer.nl.
Wil jij een betekenisvolle baan bij Trubendorffer?
Fijn! Wij verkennen graag samen hoe Trubendorffer past bij jouw ontwikkeling en hoe we samen het verschil gaan maken voor onze cliënten. Persoonlijk, toegewijd en doelgericht zijn waarden die onze organisatie kenmerken. Graag ontvangen wij via de sollicitatiebutton jouw cv en motivatie. Wij laten je zo snel mogelijk weten of je wordt uitgenodigd voor een gesprek.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en doorplaatsing/overname van de wervingsteksten is niet toegestaan.
of
Dankjewel,
je sollicitatie is in goede orde ontvangen!