
Office manager Nijmegen
- Hybride
- Nijmegen, Gelderland, Nederland
- € 4.017 per maand
- Nijmegen
Functieprofiel
Ben jij een zelfstandige, toegewijde en proactieve office manager en houd je met gemak meerdere ballen in de lucht? Heb jij een passie voor zorg en werk je graag voor een organisatie met maatschappelijk impact? Start als parttime office manager bij Trubendorffer in Nijmegen!
Wat ga je doen?
Als office manager ondersteun je de behandelcoördinator en zorg je voor een soepel verloop van alle processen op onze behandellocatie in Nijmegen. Je bent verantwoordelijk voor een veelzijdig takenpakket op het gebied van planning, facilitaire zaken, HR en administratie. Hiernaast ben je het eerste aanspreekpunt voor het behandelteam en ondersteunende afdelingen en speel je een essentiële rol in het creëren en behouden van een gezond, veilig en prettig werkklimaat op de locatie.
Een kleine greep uit jouw werkzaamheden:
Je zorgt voor sluitende halfjaarlijkse roosters en tijdige vervanging bij verzuim en verlof. Waar nodig stuur je direct bij, zodat jouw team te allen tijde door kan.
Je werkt nauw samen met HR aan personeelsdossiers, initieert en controleert mutaties in ons personeelssysteem SDB HR.
Je geeft uitvoering aan het attentie- en jubileumbeleid en organiseert teamuitjes.
Je bewaakt het werving- en selectieproces en schakelt hierover met Recruitment.
Je notuleert tijdens overleggen.
Je zorgt ervoor dat de locatie voldoet aan onze huisstijl.
Je onderhoudt externe contacten met sollicitanten, schoonmaakpartners en leveranciers.
Je biedt ondersteuning bij projecten t.b.v. jouw afdeling.
Naast jouw rol ben je ook onderdeel van een hecht team van office managers, onder leiding van de manager Offices. Periodiek komen jullie (online) bijeen voor overleg en jullie nemen elkaar waar tijdens verlof en ziekte.
Wie zijn wij?
Trubendorffer is specialist op het gebied van innovatieve ambulante verslavingszorg. We bieden intensieve ambulante behandelingen bij verslaving en dubbele diagnose. Jaarlijks helpen wij meer dan 1500 cliënten. Om dit te realiseren zetten meer dan 200 medewerkers zich dagelijks in op onze 7 behandellocaties in Amsterdam, Utrecht, Tilburg, Nijmegen, Den Haag, Den Bosch en Maastricht.
Vereisten
Wat vragen we van jou?
Je hebt hbo denk- en werkniveau.
Je hebt ervaring opgedaan in een soortgelijke rol.
Je hebt goede kennis van MS Office (Outlook, Word, Excel en Teams).
Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift.
Je vindt het leuk om het aanspreekpunt voor de afdeling te zijn.
Je bent in staat het overzicht te houden over verschillende zaken die tegelijkertijd spelen.
Je bent stressbestendig, proactief en adviseert gevraagd en ongevraagd.
Wat bieden we jou?
Een salaris (afhankelijk van ervaring) van €2571-€4017,- bruto per maand (conform CAO GGZ, functiegroep 45), op basis van 36 uur per week.
Een contract van 12 maanden, voor 32 uur per week (tussen maandag en vrijdag).
Een werklaptop en -telefoon.
De mogelijkheid om gedeeltelijk vanuit huis te werken.
Vakantiegeld van 8%.
Een vaste eindejaarsuitkering (13e maand) van 8,33%.
Een fietsplan.
Een sport abonnement óf een upgrade van de thuiswerkplek (indien van toepassing) ter waarde van € 250,- bruto.
De mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling. Dit vinden we erg belangrijk. We geven onder andere deskundigheidsbevorderingen aan collega's en dragen bij aan externe scholing.
Ruimte voor ontspanning, zoals tijdens onze jaarlijkse (landelijke) teamdagen, open dagen voor cliënten en medewerkers en andere lokale activiteiten.
Vragen over de vacature? Contacteer ons!
Wil je meer weten voordat je jezelf kandidaat stelt? Neem dan contact op met onze recruiter Lindiwe Dalh via recruitment@trubendorffer.nl of 06-45027544.
Wil jij een betekenisvolle baan bij Trubendorffer?
Fijn! Wij verkennen graag samen hoe Trubendorffer past bij jouw ontwikkeling en hoe we samen het verschil gaan maken voor onze cliënten. Verbindend, toegewijd en doelgericht zijn waarden die onze organisatie kenmerken. Graag ontvangen wij via de sollicitatiebutton jouw cv en motivatie. Wij laten je zo snel mogelijk weten of je wordt uitgenodigd voor een gesprek.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en doorplaatsing/overname van de wervingsteksten is niet toegestaan.
of
Dankjewel,
je sollicitatie is in goede orde ontvangen!