
Business controller
- Hybride
- Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
- € 4.315 - € 6.569 per maand
- Amsterdam Hoofdkantoor
Functieprofiel
Wil je met jouw financiële en analytische talent bijdragen aan betere zorg voor onze cliënten? En krijg je energie van het bouwen aan een datagedreven organisatie waar ruimte is voor groei en vernieuwing? Start als Business Controller bij Trubendorffer in Amsterdam-Oost!
Wat ga je doen?
Als business controller bij Trubendorffer werk je onder leiding van de financieel manager aan de verdere professionalisering van onze financiële en datagedreven sturing. Je combineert financiële expertise met analytisch inzicht en helpt om beleid en operatie te onderbouwen met betrouwbare data. Je speelt een belangrijke rol in risicomanagement, compliance en procesoptimalisatie. Samen met de financieel manager zorg je ervoor dat cijfers niet alleen kloppen, maar ook betekenis krijgen als fundament voor goed bestuur, efficiënte bedrijfsvoering en de beste zorg voor onze cliënten.
Een greep uit jouw werkzaamheden:
Onder leiding van de financieel manager opstellen van wekelijkse en maandelijkse management- en financiële rapportages.
Ontwikkelen en beheren van dashboards en KPI-rapportages in Power BI.
Ondersteunen bij het ontwerpen en onderhouden van databronnen en datamodellen voor financiële en operationele sturing.
Uitvoeren van financiële en bedrijfskundige analyses, inclusief scenario- en trendanalyses.
Mede ontwikkelen, toetsen en beheren van de AO/IC (Administratieve Organisatie/ Interne Controle).
Ondersteunen bij risicoanalyses en het uitvoeren van interne controles.
Bijdragen aan voorspellende analyses met inzet van data en AI (zoals no-show, drop-out en capaciteitsplanning).
Waarborgen van datakwaliteit en samenbrengen van informatie uit verschillende systemen.
Signaleren van verbetermogelijkheden binnen financiële en dataprocessen en deze in overleg met de financieel manager helpen realiseren.
Fungeren als sparringpartner voor collega’s binnen financieel, beleid en zorg bij vragen over data en rapportages.
Jouw impact
In nauwe samenwerking met de financieel manager draag je bij aan de ontwikkeling van Trubendorffer tot een datagedreven, financieel gezonde organisatie. Je zorgt dat data en financiën hand in hand gaan en dat management en beleid kunnen bouwen op betrouwbare inzichten.
Trubendorffer
Trubendorffer is specialist op het gebied van innovatieve ambulante verslavingszorg. We bieden intensieve ambulante behandelingen bij verslaving en dubbele diagnose. Jaarlijks helpen wij meer dan 1500 cliënten. Om dit te realiseren zetten meer dan 200 medewerkers zich dagelijks in op onze zeven behandellocaties in Amsterdam, Utrecht, Tilburg, Nijmegen, Den Haag, Den Bosch en Maastricht. In Amsterdam hebben wij twee behandellocaties en is tevens ons Hoofdkantoor gelokaliseerd
Waar ga je werken?
Je wordt onderdeel van team Financieel, bestaande uit een financieel manager en 4 medewerkers. Je komt te werken op het hoofdkantoor in Amsterdam-Oost, samen met jouw collega's van de andere stafafdelingen (HR, ICT en Marketing).
De sfeer tussen collega’s onderling is collegiaal en informeel. Er is weinig hiërarchie, de lijnen zijn kort en er is veel ruimte is voor eigen verantwoordelijkheid. Verbindend, toegewijd en doelgericht zijn woorden die onze organisatie kenmerken.
Vereisten
Wie ben je en wat breng je mee?
Een afgeronde HBO/WO-opleiding in bedrijfseconomie, financieel, business analytics of een vergelijkbare richting.
Ervaring als financieel controller, business controller of data-analist.
Kennis van Power BI, SQL en datamodellering; ervaring met ETL-processen is een pré.
Ervaring met AO/IC, risicobeheersing en financiële rapportages.
Sterke analytische en communicatieve vaardigheden: je weet cijfers te vertalen naar duidelijke inzichten.
Proactieve, samenwerkingsgerichte werkhouding: je denkt mee, maar werkt binnen duidelijke kaders en onder begeleiding van de financieel manager.
Affiniteit met of ervaring in de zorgsector is een pré.
Dit bieden we jou!
Een afwisselende en dynamische functie in een team met enthousiaste en bevlogen collega’s.
Een bruto maandsalaris (afhankelijk van ervaring) tussen €4315 - €6569,- (conform CAO GGZ, functiegroep 65), o.b.v. 36 uur per week.
Een dienstverband van 24-32 uur per week.
Een contract van 12 maanden met uitzicht op een vast dienstverband.
Vakantietoeslag van 8,33%.
Een vaste eindejaarsuitkering (13de maand) van 8,33%.
De mogelijkheid om een nieuwe fiets aan te schaffen via ons fietsplan.
Een balansbudget van bruto € 1000,- o.b.v. 36 uur.
Een laptop en telefoon van de zaak.
Een sport abonnement óf een upgrade van de thuiswerkplek (indien van toepassing) ter hoogte van € 250,- bruto.
Dat de persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers hoog in onze prioriteitenlijst staat. We geven onder andere deskundigheidsbevorderingen aan collega's en dragen bij aan externe scholing.
Ruimte voor ontspanning, zoals onze jaarlijkse (landelijke) teamdagen, open dagen voor cliënten en medewerkers, en andere lokale activiteiten.
Vragen over de vacature? Contacteer ons!
Wil je meer weten voordat je jezelf kandidaat stelt? Neem dan contact op met onze recruiter Lindiwe Dalh via recruitment@trubendorffer.nl of 06-45027544.
Wil jij een betekenisvolle baan bij Trubendorffer?
Fijn! Wij verkennen graag samen hoe Trubendorffer past bij jouw ontwikkeling en hoe we samen het verschil gaan maken voor onze cliënten. Verbinding, toegewijd en doelgericht zijn waarden die onze organisatie kenmerken. Graag ontvangen wij via de sollicitatiebutton jouw cv en motivatie. Wij laten je zo snel mogelijk weten of je wordt uitgenodigd voor een gesprek.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en doorplaatsing/overname van de wervingsteksten is niet toegestaan.
of
Dankjewel,
je sollicitatie is in goede orde ontvangen!