Client Support Medewerker (flex)
- Op locatie
- Tilburg, Noord-Brabant, Nederland
- € 2.152 - € 2.990 per maand
- Tilburg Customer Care
Functieprofiel
Wil jij een flexibele baan waarmee je echt een verschil kan maken in de verslavingszorg? Start dan als cliënt support medewerker bij Trubendorffer in Tilburg!
Wat ga je doen?
Als cliënt support medewerker sta je onze cliënten, instellingen, verwijzers telefonisch te woord. Door goed te luisteren en het geven van de juiste informatie zorg je dat vragen beantwoord worden en/of de juiste personen met elkaar in contact worden gebracht. Dit doe je altijd op een (klant)vriendelijke en tactvolle wijze. In geval van emotioneel beladen gesprekken houd je het hoofd koel, blijf je hulpvaardig en ben je in staat de juiste acties te ondernemen. Je verricht administratieve taken, zoals het (her)plannen van afspraken, het nabellen van verwijzers of het filen van stukken. Deze taken zijn divers en verschillen per dag. Het kunnen prioriteren en het nemen van initiatief zijn dan ook erg belangrijk.
Waar ga je werken?
Je komt te werken op de afdeling Customer Care op locatie Tilburg. Samen met jouw collega’s zet jij je dagelijks in voor volwassen (potentiële) cliënten met een verslaving middels pre-intakegesprekken. De sfeer tussen de collega's onderling is collegiaal en informeel. Er is weinig hiërarchie. De lijnen zijn kort en er is veel ruimte voor eigen verantwoordelijkheid.
Wie ben jij en wat breng je mee?
Je hebt minimaal een mbo-opleiding afgerond;
Je hebt bij voorkeur ervaring in de klantenservice en administratieve verwerking van gegevens;
Je bent flexibel inzetbaar, waaronder één weekenddag;
Onze openingstijden zijn van 7.00-22.00 uur, de diensten zijn doorgaans van 7.00-14:30 of van 14.30-22.00 uur.
Je bent secuur, vriendelijk, besluitvaardig en veerkrachtig;
Tot slot beschik je over een goede uitdrukkingsvaardigheid.
Vereisten
Wie zijn wij?
Trubendorffer is dé specialist en koploper in Nederland op het gebied van innovatieve ambulante verslavingszorg. We bieden intensieve ambulante behandelingen bij verslaving en dubbele diagnose. Jaarlijks helpen wij meer dan 1500 cliënten. Om dit te realiseren zetten meer dan 200 medewerkers zich dagelijks in op onze 8 behandellocaties in Amsterdam, Utrecht, Tilburg, Nijmegen, Den Haag, Den Bosch en Maastricht. In Amsterdam hebben wij twee behandellocaties en is tevens ons Hoofdkantoor gelokaliseerd.
Wat kan je van ons verwachten?
Een flexibel (0-uren) contract voor bepaalde tijd;
Een salaris (afhankelijk van ervaring) van maximaal €2990,- bruto per maand (conform CAO GGZ, functiegroep 25), op basis van 36 uur per week;
Vakantiegeld van 8%;
Een vaste eindejaarsuitkering (13e maand) van 8.33%;
Fietsplan;
Een sport abonnement óf een upgrade van de thuiswerkplek (indien van toepassing) ter waarde van € 250,- bruto;
Een balansbudget.
Vragen over de vacature? Contacteer ons!
Wil je meer weten voordat je jezelf kandidaat stelt? Neem dan contact op met onze recruiter Lindiwe Dalh via recruitment@trubendorffer.nl of 06-45027544.
Wil jij een betekenisvolle baan bij Trubendorffer?
Fijn! Wij verkennen graag samen hoe Trubendorffer past bij jouw ontwikkeling en hoe we samen het verschil gaan maken voor onze cliënten. Persoonlijk, toegewijd en doelgericht zijn waarden die onze organisatie kenmerken. Graag ontvangen wij via de sollicitatiebutton jouw cv en motivatie. Wij laten je zo snel mogelijk weten of je wordt uitgenodigd voor een gesprek.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en doorplaatsing/overname van de wervingsteksten is niet toegestaan.
of
Dankjewel,
je sollicitatie is in goede orde ontvangen!