Overslaan naar content

Intake Office (flex)

Op locatie
  • Tilburg, Noord-Brabant, Nederland
€ 3.241Customer Care Tilburg

Functieprofiel

Ben jij als HBO (zorg)professional en/of basispsycholoog op zoek naar een afwisselende en uitdagende baan in de verslavingszorg? En ben je hiernaast flexibel inzetbaar? Start dan als Intake office medewerker (flex) in Tilburg!


Wat ga je doen?

Als Intake Office medewerker fungeer je als casemanager, en ben je het eerste aanspreekpunt van onze organisatie. Je voert telefonische pre-intakegesprekken met potentiële cliënten en beantwoordt vragen van naasten en andere zorgverleners met betrekking tot aanmeldingen. Samen met een multidisciplinair team draag je bij aan een goede doorstroom van eerste contact tot behandeling.


Waar ga je werken?

Je komt te werken op de locatie Tilburg van Trubendorffer. Binnen dit team zetten we ons in voor volwassen cliënten met een verslaving middels een passende behandeling. De sfeer tussen de collega's onderling is collegiaal en informeel. Er is weinig hiërarchie. de lijnen zijn kort en er is veel ruimte voor eigen verantwoordelijkheid.


Wie ben jij en wat breng je mee?

  • Een HBO opleiding in Social Work, Toegepaste Psychologie of SPH is een pré. Ben je een startende basispsycholoog met een master in de Klinische of Gezondheidspsychologie? Dan kun je ook reageren;
  • Je hebt een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
  • Je bent administratief vaardig;
  • Je hebt een ruime beschikbaarheid per week en bent flexibel inzetbaar;
  • Je bent zelfstandig, maar kunt ook goed in teamverband werken;
  • Je bent gedreven, stressbestendig en ondernemend;
  • Je hebt kennis van de laatste ontwikkelingen op het gebied van verslavingen.

Vereisten

Wie zijn wij?

Trubendorffer is dé specialist en koploper in Nederland op het gebied van innovatieve ambulante verslavingszorg. We bieden intensieve ambulante behandelingen bij verslaving en dubbele diagnose. Jaarlijks helpen wij meer dan 1500 cliënten. Om dit te realiseren zetten meer dan 200 medewerkers zich dagelijks in op onze 8 behandellocaties in Amsterdam, Utrecht, Tilburg, Nijmegen, Den Haag, Den Bosch en Maastricht. In Amsterdam hebben wij twee behandellocaties en is tevens ons Hoofdkantoor gelokaliseerd.


Wat kan je van ons verwachten?

  • Een flexibel (0-uren) contract voor bepaalde tijd.
  • Een salaris (afhankelijk van ervaring) van maximaal €3471,- bruto per maand (conform CAO GGZ, functiegroep 40 ), op basis van 36 uur per week.
  • Vakantiegeld van 8%.
  • Een vaste eindejaarsuitkering (13e maand) van 8.33%.
  • Fietsplan.
  • Een sport abonnement óf een upgrade van de thuiswerkplek (indien van toepassing) ter waarde van € 250,- bruto.
  • Een balansbudget.
  • Één dag thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.


Vragen over de vacature? Contacteer ons!
Wil je meer weten voordat je jezelf kandidaat stelt? Neem dan contact op met onze recruiter Lindiwe Dalh via recruitment@trubendorffer.nl of 06- 45027544.


Wil jij een betekenisvolle baan bij Trubendorffer?

Fijn! Wij verkennen graag samen hoe Trubendorffer past bij jouw ontwikkeling en hoe we samen het verschil gaan maken voor onze cliënten. Persoonlijk, toegewijd en doelgericht zijn waarden die onze organisatie kenmerken. Graag ontvangen wij via de sollicitatiebutton jouw cv en motivatie. Wij laten je zo snel mogelijk weten of je wordt uitgenodigd voor een gesprek.


Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en doorplaatsing/overname van de wervingsteksten is niet toegestaan.

of