Overslaan naar content

Intake office medewerker (flex)

  • Op locatie
    • Tilburg, Noord-Brabant, Nederland
  • € 2.507 - € 3.682 per maand
  • Tilburg Customer Care

Functieprofiel

Ben jij servicegericht en commercieel ingesteld? En ben je hiernaast op zoek naar een uitdagende baan in de verslavingszorg waar je flexibele diensten kunt draaien? Start dan als intake office medewerker (0-uren) in Tilburg!

Wat ga je doen?

Als intake office medewerker fungeer je als casemanager, en ben je het eerste aanspreekpunt van onze organisatie. Je voert telefonische pre-intakegesprekken met potentiële cliënten en beantwoordt vragen van naasten en andere zorgverleners met betrekking tot aanmelding voor behandeling bij Trubendorffer. Samen met een multidisciplinair team draag je bij aan een goede doorstroom van eerste contact tot behandeling.

Jouw werkzaamheden:

  • Je staat (potentiële) cliënten en verwijzers telefonisch te woord en beantwoordt online vragen;

  • Je verstrekt informatie aan potentiële cliënten en relaties over het aanbod van de organisatie;

  • Je voert brengt de benodigde zorg van de potentiële cliënt in kaart;

  • Je beoordeelt de plaatsingsmogelijkheden binnen de organisatie en adviseert de cliënt hierover;

  • Je verwerkt gegevens en informatie na intakegesprekken in de administratie;

  • Je controleert binnengekomen verwijsbrieven;

  • Je converteert leads naar intakes;

  • Je meldt cliënten aan bij ketenpartners, stemt met ketenpartners af over de (na)zorg op basis van vastgestelde afspraken.

Wie zijn wij?

Trubendorffer is dé specialist en koploper in Nederland op het gebied van innovatieve ambulante verslavingszorg. We bieden intensieve ambulante behandelingen bij verslaving en dubbele diagnose. Jaarlijks helpen wij meer dan 1500 cliënten. Om dit te realiseren zetten meer dan 200 medewerkers zich dagelijks in op onze 8 behandellocaties in Amsterdam, Utrecht, Tilburg, Nijmegen, Den Haag, Den Bosch en Maastricht. In Amsterdam hebben wij twee behandellocaties en is tevens ons Hoofdkantoor gelokaliseerd.

Waar ga je werken?

Je komt te werken op de afdeling Customer Care op locatie Tilburg van Trubendorffer. Binnen dit team zetten we ons in voor volwassen cliënten met een verslaving middels een passende behandeling. De sfeer tussen de collega's onderling is collegiaal en informeel. Er is weinig hiërarchie. De lijnen zijn kort en er is veel ruimte voor eigen verantwoordelijkheid. De dagelijkse werktijden zijn van 08:45-17:15 uur.

Vereisten

Flexibel werken

Als intake office medewerker vragen we dat je flexibel inzetbaar bent. Dit betekent dat we geen vaste of gemiddelde uren en dagen kunnen bieden. Hieronder lees je hoe dit werkt:

  • Per periode word je variërend ingepland. Dit betekent dat je soms 32+ uur en in het ergste geval een week helemaal niet kunt werken. Dit laatste komt zelden voor, want we verdelen de uren zo eerlijk mogelijk, maar houd dit wel in de achterhoofd!

  • Minimaal een maand vooraf is jouw rooster bekend en weet je welke diensten jij staat ingepland. 

  • Bij (plotseling) openstaande diensten, word je benaderd met de vraag of je de dienst kunt invullen waar je (uiterlijk vier werkdagen voor de dienst) gehoor aan dient te geven. 

Wie ben jij en wat breng je mee?

  • Je hebt minimaal een mbo opleiding afgerond;

  • Je hebt ervaring binnen een soortgelijke rol;

  • Je bent beschikbaar van maandag t/m vrijdag en 's weekends oproepbaar mocht dit nodig zijn;

  • Je hebt een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;

  • Je kunt (snel) blindtypen en kunt goed met computers overweg;

  • Je bent commercieel, enthousiast en gedreven;

  • Je bent stressbestendig en hebt een echte aanpakkersmentaliteit;

  • Het is een pre als je kennis hebt van de laatste ontwikkelingen op het gebied van verslavingen.

Wat kan je van ons verwachten?

  • Een flexibel (0-uren) contract voor 12 maanden, met de mogelijkheid tot verlening bij goed functioneren;

  • Een salaris (afhankelijk van ervaring) van €2507-€3682,- bruto per maand (conform CAO GGZ, functiegroep 40), op basis van 36 uur per week;

  • Vakantiegeld van 8%;

  • Een vaste eindejaarsuitkering (13e maand) van 8.33%;

  • Fietsplan;

  • Een sport abonnement óf een upgrade van de thuiswerkplek (indien van toepassing) ter waarde van € 250,- bruto;

  • Een levensfasebudget.

Vragen over de vacature? Contacteer ons!
Wil je meer weten voordat je jezelf kandidaat stelt? Neem dan contact op met onze recruiter Lindiwe Dalh via recruitment@trubendorffer.nl of 06-45027544.

Wil jij een betekenisvolle baan bij Trubendorffer?

Fijn! Wij verkennen graag samen hoe Trubendorffer past bij jouw ontwikkeling en hoe we samen het verschil gaan maken voor onze cliënten. Persoonlijk, toegewijd en doelgericht zijn waarden die onze organisatie kenmerken. Graag ontvangen wij via de sollicitatiebutton jouw cv en motivatie. Wij laten je zo snel mogelijk weten of je wordt uitgenodigd voor een gesprek.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en doorplaatsing/overname van de wervingsteksten is niet toegestaan.

of