Overslaan naar content

Manager Customer Care

  • Op locatie
    • Tilburg, Noord-Brabant, Nederland
  • € 5.548 per maand
  • Tilburg Customer Care

Functieprofiel

Ben jij een inspirerende leider met een scherp oog voor kwaliteit en het optimaliseren van processen en ben je een echte peoplemanager? Wil je bijdragen aan een soepele start van het zorgtraject voor cliënten? Dan is dit jouw kans om het verschil te maken bij Trubendorffer standplaats Tilburg!

Wat ga je doen?

Als Manager Customer Care ben jij verantwoordelijk voor de aansturing en ontwikkeling van het team. Samen met jouw team ben je het eerste aanspreekpunt en zorg je voor een positieve eerste ervaring met Trubendorffer en Fundamentum. Dit doe je door het instroomproces voor beide instellingen efficiënt en gestroomlijnd in te richten en alle stakeholders prettig en professioneel te woord te staan.

In deze rol geef je inhoudelijk leiding aan de Intake Office, Cliënt Support en accountmanager en rapporteer je rechtstreeks aan de Financieel Manager. Verder werk je intensief samen met behandelcoördinatoren, teammanagers, marketing, financieel, HR en externe partijen zoals huisartsen en zorgverzekeraars.

Jouw werkzaamheden:

  • Je ontwikkelt en bewaakt het jaarplan en de doelstellingen van de afdeling Customer Care.

  • Je zorgt voor een efficiënt instroomproces voor de intakes in samenwerking met managers en marketing.

  • Je draagt zorg voor het optimaliseren van de processen waar je verantwoordelijk voor bent.

  • Je draagt verantwoordelijkheid voor de afdelings-kpi’s van zowel Trubendorffer als Fundamentum.

  • Je leidt en neemt deel aan verschillende projecten binnen jouw aandachtsgebied.

  • Je stemt zorgverzekeraarsafspraken af met financieel en beheert de budgetten.

  • Je draagt eindverantwoordelijkheid voor het beheren en uitbouwen van het ketenpartner- en verwijsnetwerk, uitgevoerd door de accountmanager onder jouw leiding.

  • Je stelt rapportages op.

  • Je draagt verantwoordelijkheid voor een efficiënte instroom en zorgcoördinatie voor Fundamentum.

  • Je voert overleg met de leidinggevenden, om het instroomproces soepel te laten verlopen.

  • Je begeleidt en motiveert je team en zorgt voor een optimale personeelsbezetting.

  • Je houdt zicht op trends in de markt en anticipeert hier proactief op.

Vereisten

Wie ben je en wat breng je mee?

  • Afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in een bedrijfskundige richting.

  • Kennis van de GGZ-sector en relevante wet- en regelgeving is een pre.

  • Goed analytisch vermogen en gevoel voor cijfers en managementinformatie.

  • Ervaring in een leidinggevende rol en een commerciële achtergrond.

  • Sterke communicatieve en sociale vaardigheden.

  • Resultaatgericht, zelfstandig en besluitvaardig.

  • Het vermogen om teams te motiveren en coachen.

  • In staat om verbinding te leggen tussen verschillende afdelingen en belangen.

 

Wat kan je van ons verwachten?

  • Een salaris (afhankelijk van ervaring) van maximaal € 5548,- bruto per maand (conform CAO GGZ, functiegroep 60), op basis van 36 uur per week.

  • Een dienstverband van 12 maanden, met de intentie om dit te verlengen naar een contract voor onbepaalde tijd.

  • Een contract voor 32-40 uur per week.

  • Vakantiegeld van 8,33%.

  • Een vaste eindejaarsuitkering (13de maand) van 8,33%.

  • Balansbudget van €1000 bruto o.b.v. 36 uur.

  • Mogelijkheid tot deelname aan het fietsplan.

  • Een sport abonnement óf een upgrade van de thuiswerkplek (indien van toepassing) ter waarde van € 250,- bruto.

  • Een opleidingsbudget van € 750,- per jaar.

  • De ruimte om mee te ontwikkelen aan de inhoud van de behandeling.

  • Dat de persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers hoog in onze prioriteitenlijst staat. We geven onder andere deskundigheidsbevorderingen aan collega's en dragen bij aan externe scholing.

  • Ruimte voor ontspanning, zoals onze jaarlijkse (landelijke) teamdagen, open dagen voor cliënten en medewerkers, en andere lokale activiteiten.

Vragen over de vacature? Contacteer ons!

Wil je meer weten voordat je jezelf kandidaat stelt? Voor praktische vragen kan je contact opnemen via recruitment@trubendorffer.nl. 

 

Wil jij een betekenisvolle baan bij Trubendorffer?

Fijn! Wij verkennen graag samen hoe Trubendorffer past bij jouw ontwikkeling en hoe we samen het verschil gaan maken voor onze cliënten. Persoonlijk, toegewijd en doelgericht zijn waarden die onze organisatie kenmerken. Graag ontvangen wij via de sollicitatiebutton jouw cv en motivatie. Houd alvast vrij in je agenda.

Wij laten je zo snel mogelijk weten of je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Deze zal dan plaatsvinden op dinsdag 3 juni vanaf 11:00 uur of woensdag 4 juni vanaf 13:00 uur, dus houd je agenda alvast vrij!

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en doorplaatsing/overname van de wervingsteksten is niet toegestaan.

of