
Office manager Amsterdam
- Hybride
- Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
- € 2.571 - € 4.017 per maand
- Amsterdam Hoofdkantoor
Functieprofiel
Ben jij een zelfstandige, toegewijde en proactieve office manager en houd je met gemak meerdere ballen in de lucht? Werk je graag voor een organisatie met maatschappelijke impact? Start dan als parttime office manager op het hoofdkantoor van Trubendorffer in Amsterdam!
Wat ga je doen?
Als office manager zorg je voor een soepel verloop van alle processen op het hoofdkantoor. Je hebt een veelzijdig takenpakket op het gebied van facilitaire zaken, HR en administratie. Hiernaast ben je op de locatie het eerste aanspreekpunt voor de ondersteunende afdelingen en speel je een essentiële rol in het creëren en behouden van een gezond, veilig en prettig werkklimaat op de locatie.
Een kleine greep uit jouw werkzaamheden:
Je initieert en controleert mutaties in ons personeelssysteem SDB HR.
Je geeft uitvoering aan het attentie- en jubileumbeleid en organiseert teamuitjes.
Je speelt een rol in de voorbereiding en organisatie van vergaderingen.
Je controleert roosters van medewerkers.
Je zorgt ervoor dat de locatie voldoet aan onze huisstijl.
Je geeft ondersteuning bij het onboardingsproces van nieuwe medewerkers.
Je onderhoudt externe contacten met schoonmaakpartners en leveranciers.
Je bent verantwoordelijk voor het beheer van kantoorbenodigdheden en schoonmaakartikelen.
Je biedt ondersteuning bij projecten en werkzaamheden t.b.v. het managementteam van Trubendorffer en de ondersteunende diensten.
Je bent onderdeel van een team van office managers die op de verschillende behandellocaties werken. Periodiek komen jullie (online) bijeen voor overleg en jullie nemen elkaar waar tijdens verlof en ziekte.
Wie zijn wij?
Trubendorffer is specialist op het gebied van innovatieve ambulante verslavingszorg. We bieden intensieve ambulante behandelingen bij verslaving en dubbele diagnose. Jaarlijks helpen wij meer dan 1500 cliënten. Om dit te realiseren zetten meer dan 200 medewerkers zich dagelijks in op onze 7 behandellocaties in Amsterdam, Utrecht, Tilburg, Nijmegen, Den Haag, Den Bosch en Maastricht.
Vereisten
Wat vragen we van jou?
Je hebt hbo denk- en werkniveau.
Je hebt ervaring opgedaan in een soortgelijke rol.
Je hebt goede kennis van MS Office (Outlook, Word, Excel en Teams).
Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift.
Je bent in staat het overzicht te houden over verschillende zaken die tegelijkertijd spelen.
Je bent stressbestendig, proactief en adviseert gevraagd en ongevraagd.
Wat bieden we jou?
Een salaris (afhankelijk van ervaring) van €2571-€4017,- bruto per maand (conform CAO GGZ, functiegroep 45), op basis van 36 uur per week.
Een contract van 12 maanden, voor 24-28 uur per week.
Een werklaptop en -telefoon.
De mogelijkheid om gedeeltelijk vanuit huis te werken.
Vakantiegeld van 8%.
Een vaste eindejaarsuitkering (13e maand) van 8,33%.
Een fietsplan.
Een sport abonnement óf een upgrade van de thuiswerkplek (indien van toepassing) ter waarde van € 250,- bruto.
De mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling. Dit vinden we erg belangrijk. We geven onder andere deskundigheidsbevorderingen aan collega's en dragen bij aan externe scholing.
Ruimte voor ontspanning, zoals tijdens onze jaarlijkse (landelijke) teamdagen, open dagen voor cliënten en medewerkers en andere lokale activiteiten.
Vragen over de vacature? Contacteer ons!
Wil je meer weten voordat je jezelf kandidaat stelt? Neem dan contact op met onze recruiter Lindiwe Dalh via recruitment@trubendorffer.nl of 06-45027544.
Wil jij een betekenisvolle baan bij Trubendorffer?
Fijn! Wij verkennen graag samen hoe Trubendorffer past bij jouw ontwikkeling en hoe we samen het verschil gaan maken voor onze cliënten. Verbindend, toegewijd en doelgericht zijn waarden die onze organisatie kenmerken. Graag ontvangen wij via de sollicitatiebutton jouw cv en motivatie. Wij laten je zo snel mogelijk weten of je wordt uitgenodigd voor een gesprek.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en doorplaatsing/overname van de wervingsteksten is niet toegestaan.
Voorlopige sluitingsdatum: zondag 6 april 2025
of
Dankjewel,
je sollicitatie is in goede orde ontvangen!