
Officemanager Utrecht
- Hybride
- Utrecht, Utrecht, Nederland
- € 2.597 - € 4.057 per maand
- Utrecht
Functieprofiel
Ben jij een zelfstandige, toegewijde en proactieve office manager die met gemak meerdere ballen in de lucht houdt? Werk je graag voor een organisatie met maatschappelijke impact? Start dan als officemanager bij Trubendorffer in Utrecht!
Wat ga je doen?
Als officemanager zorg je voor een soepel verloop van alle operationele processen op onze locatie in Utrecht. Je hebt een veelzijdig takenpakket op het gebied van facilitaire zaken, administratie en bent verantwoordelijk voor de personeelsplanning. Hiernaast ben je op de locatie het aanspreekpunt en speel je een essentiële rol in het creëren en behouden van een gezond, veilig en prettig werkklimaat op de locatie.
Een kleine greep uit jouw werkzaamheden:
Je maakt, controleert en bewaakt roosters van medewerkers.
Je initieert en controleert mutaties in ons personeelssysteem SDB HR.
Je geeft uitvoering aan het attentie- en jubileumbeleid en organiseert teamuitjes.
Je speelt een rol in de voorbereiding en organisatie van vergaderingen en notuleert.
Je zorgt ervoor dat de locatie voldoet aan onze huisstijl.
Je biedt ondersteuning bij het onboardingsproces van nieuwe medewerkers.
Je onderhoudt externe contacten met schoonmaakpartners en leveranciers.
Je bent verantwoordelijk voor het beheer van kantoorbenodigdheden en schoonmaakartikelen.
Je biedt ondersteuning aan de Behandelcoördinator
Je bent onderdeel van een team van officemanagers die op de verschillende behandellocaties werken. Periodiek komen jullie (online) bijeen voor overleg en jullie nemen elkaar waar tijdens verlof en ziekte.
Wie zijn wij?
Trubendorffer is specialist op het gebied van innovatieve ambulante verslavingszorg. We bieden intensieve ambulante behandelingen bij verslaving en dubbele diagnose. Jaarlijks helpen wij meer dan 1500 cliënten. Om dit te realiseren zetten meer dan 200 medewerkers zich dagelijks in op onze 7 behandellocaties in Amsterdam, Utrecht, Tilburg, Nijmegen, Den Haag, Den Bosch en Maastricht.
Waar ga je werken?
Als officemanager kom je te werken op onze behandellocatie in Utrecht, gevestigd op de vierde verdieping van een gedeeld bedrijfspand. Hier werk je midden in de dynamiek van ons team: een jonge, betrokken groep collega’s die graag met én van elkaar leert. Samen zorgen we voor een fijne, open werksfeer waarin iedereen zich gehoord voelt.
We vormen een multidisciplinair team van basispsychologen, GZ-psychologen, psychosociaal begeleiders en een cliëntcoach. Collegialiteit en samenwerking staan bij ons centraal. De lijnen zijn kort, er is weinig hiërarchie en veel ruimte voor eigen initiatief. Tegelijkertijd kun je altijd rekenen op begeleiding en steun van je collega’s.
Vereisten
Wie ben jij en wat breng je mee?
Je hebt hbo denk- en werkniveau.
Je hebt ervaring opgedaan in een soortgelijke rol.
Je hebt goede kennis van MS Office (Outlook, Word, Excel en Teams).
Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift.
Je bent in staat het overzicht te houden over verschillende zaken die tegelijkertijd spelen.
Je bent stressbestendig, proactief en adviseert gevraagd en ongevraagd.
Wat bieden we jou?
Een salaris van €2597 tot €4057,- bruto per maand afhankelijk van werkervaring (conform CAO GGZ, functiegroep 45), op basis van 36 uur per week.
Een contract van 12 maanden voor 32 uur per week.
Maandag en woensdag staan in het teken van samenwerken op kantoor, en daarnaast is gedeeltelijk thuiswerken natuurlijk mogelijk.
Een werklaptop en -telefoon.
Vakantiegeld van 8,33%.
Een vaste eindejaarsuitkering (13e maand) van 8,33%.
De mogelijkheid om een nieuwe fiets aan te schaffen via ons fietsplan.
Een jaarlijks opleidingsbudget van €750,- bruto.
Een jaarlijks balansbudget van €1000,- bruto o.b.v. 36 uur.
Een sport abonnement óf een upgrade van de thuiswerkplek (indien van toepassing) ter waarde van €250,- bruto.
De vrijheid om de behandeling naar jouw inzicht in te vullen (binnen de zorgprogrammering).
Ruimte voor ontspanning, zoals onze jaarlijkse (landelijke) teamdagen, open dagen voor cliënten en medewerkers en andere lokale activiteiten.
Vragen over de vacature? Contacteer ons!
Wil je meer weten voordat je jezelf kandidaat stelt? Neem dan contact op met onze recruiter Lindiwe Dalh via recruitment@trubendorffer.nl of 06-45027544.
Wil jij een betekenisvolle baan bij Trubendorffer?
Fijn! Wij verkennen graag samen hoe Trubendorffer past bij jouw ontwikkeling en hoe we samen het verschil gaan maken voor onze cliënten. Verbindend, toegewijd en doelgericht zijn waarden die onze organisatie kenmerken. Graag ontvangen wij via de sollicitatiebutton jouw cv en motivatie. Wij laten je zo snel mogelijk weten of je wordt uitgenodigd voor een gesprek.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en doorplaatsing/overname van de wervingsteksten is niet toegestaan.
of
Dankjewel,
je sollicitatie is in goede orde ontvangen!
